Un lugar donde aprender, imaginar, crear y también divertirse.

Aquí encontrarás cuentos, poesías, adivinanzas, noticias ...

y muchas cosas más que el mundo del libro nos puede dar.


jueves, 30 de diciembre de 2010

POEMES DE NADAL


No queremos despedir las navidades sin haceros llegar una poesía navideña en valenciano, es sólo una entre tantas y tantas que hemos encontrado.




EL PESSEBRE

Jo tinc un pesebre
petit i lluent
de suro i de molsa
tot blanc de tants bens.
Figures i cases
d'argila i paper
corrals amb gallines
dos bous i un pagès.
Tres dones que renten
amb l'aigua d'un rec
una altra que fila
i un vell que té fred.
Uns àngels que canten
d'un núvol encès.
Jo tinc un pessebre
bonic com cap més.

                                                                                                                            (Ramon Muntanyola)
                                                                  ………………………………………………………………………………………………….

Amb les nostres més sinceres felicitacions



COM ALEGRE CAMPANETA

Com alegre campaneta
que no para de tocar
avui el meu cor batega
perquè us vull felicitar.
Bon Nadal!
(Popular)

No hay comentarios: