Un lugar donde aprender, imaginar, crear y también divertirse.

Aquí encontrarás cuentos, poesías, adivinanzas, noticias ...

y muchas cosas más que el mundo del libro nos puede dar.


martes, 5 de febrero de 2013

Benvinguts al castell del comte Dràcula...

Qui no coneix aquest personatge tan terrorífic? Els nostres alumnes s'han endinsat en el seu castell i llegiu què han trobat... Si després de finalitzar la lectura de les seus magnífiques decripcions voleu saber més, feu clic en el següent enllaç: Dràcula de Bram Stoker

42 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola, sòc la científica Amparo Pozuelo, i en aquesta ocasió vos vaig a explicar la ''meua'' experiènciaal castell de Dràcula:
Abans d'anar-hi jo al castell del compte, vaig enviar al me submarí-helicopter-avió-cotxe-teledirigit am càmera inclosa, a que inspeccionara la zona, el meu invent es inteligentíssim. Així que, va trobar, (per radar) una entrada amagada vaix el castell. Supose que serà per a tirar-hi les seues víctimes a un pou, perquè estava tot ple d'ossos y de sang, amb una polsaguera impresionantment fastigosa, uns taulells d'un color terròs, i per a il.uminar-hi la zona, unes torxes clavades en l'un i l'altre costat de les parets. Ara, el meu submarí-helicopter-avió-cotxe-teledirigit, era l'helicopter, pujà per unes escales, amb una catifa roiga i molt mugrosa, fins a lo que seria el rebedor, tot era molt fúnebre, negre, unes grans cristaleres totes pintades de negre i unes cortines, tambè negres, passades. Va inspeccionar la zona: un menjador, de la llargaria d'un camp de futbol, amb una taula sospitosa... era blanca com la neu, i tenía uns mantells roigos col.locats a la perfecció pel damunt.
Ja feia temps que el meu invent estava a la mansió, ni hi havia ningú, era extrany... vaig fer que pujara a les golfes, on encara faltava per investigar, quan ja estava dalt, vaig presenciar allò que ningú mai tindria que haver viscut, era el pijor dels malsons que una xica poguera imaginar-se, era el compte, vestit amb una capa negra que l'ocultava fins al coll, un monyo llarg i blanc, sorprès mentre el meu invent l'havia descobert menjant-se els seus criats: alguns vestien de blanc, encara que, amb petites i nombroses taquetes roiges, uns altres de negre... però una cosa era obvia: tots teníen la mateixa cara d'horror.
Amparo Pozuelo 1er D

Anónimo dijo...

En el carrer Terror Terrorífic és trova l'unica casa més terrorífica de totes. Al'entrada té unes llantínes de plata amb dibuixos de color negre i roig, té les finestres pintades de negre y no es pot veure res de l'interior.
Quan entres et sorprederás molt, tot está pintat del mateix color: els mobles, lacuina, les parets, el pis, les escales...etc.
Tot está de colo ROSA!. Si, es veritat, tot és molt bonic(no dona por) a més te millons de peluixos i nines, fan una olor molt agradable.
M'he adonat que en realitat Drácula és una dona, s'anomena La duquesa Rossácula, només anava disfressada.
La casano és molta gran. té cuatre habitacións: un bany. un dormitori, una menjador y la cuina.
L'habitació també es rosa per totes parts, té un llit, un taüd amb flors i un ordinador amb papallones blanques.
El bany té una banyera de plata amb accesoris d'or.
El menjador es molt modern, tñe dos sillons i una televisió(on solament havia la cadena de telenoveles).
La cuina té encimera, paelles, cadires i una taula, peró aixó si, tot de color rosa.

A.S.A

Anónimo dijo...

L'interior era gran amb les parets de color negre i amb unes finestres molt antigues i amb teranyines als costats. Hi havia un passadís molt llarg i prim. Quan arribaves et trobaves amb quatre portes. Cada porta conduia a una habitació distinta. En una estava un dormitori per a invitats, l'altra era una habitació per a Drácula, l'altra era una en la que dormien els criats i l'altra era misteriosa,no hi havia absolutament res. Havia que pressionar o tocar un botó ocult i camuflat per tota l'habitació. Si conseguies apretar-lo podies descobrir que era allò que podia conservar Drácula amb tant de recel.
Pau 1D

Anónimo dijo...

El Castell de Dàcula es un Castell molt gran tot ple de branques d`arbres.El Castell per fora era de pedra negra amb trosos trencats també desde fora es veien les finestres trencades amb els cristals badats per on es colaben els pardals i les rates penades.També desde fora es veía una gran portalada amb taxes dorades,també hi havien uns picaportes gegants, tenien forma de má i eren terrorífics.
Quant entrabes al Castell hi havia un corredor llarguíssim amb moltes portes que donaven a unes habitacions ,una era la cuina,una altra era la saleta d`estar i l`última era el dormitorique no era molt habitual que hi haguera una làpida que deuria ser on dormia Drácula...
Al final del corredor hi havien unes escales gegants que donaven a una gran finestra amb unes Cortines trencades i al final de les escales hi havia un dormitori que estava ple de tombes amb les persones que havia matat Drácula beguense la seua sang
Les parets de la casa eren de color negre i també de color roig, els colorsn que mes li agradaven a Drácula.

Anónimo dijo...

Anavem en un cotxe gran i negre, més concretament un rolls roice. El camí estava ple de pedres i al nostre costat s'encontrava un penyasegat. Conforme ens apropaven més al nostre destí ens agafava més por. vam arribar al castell. Era gran i vell, amb una porta feta de fusta pansida, mentres que a la dreta del castell hi havia un camí que t'emportava a una caseta xicoteta. Ens decidirem a entrar per la porta gran del castell. Havia un espai ample amb una cúpula i cuatre pasadisos, un a cada costat. tots eren iguals, plens de dormitoris amb cortines negres, llencols negres que envoltaven els tauds negres. Uns dels dormitoris donava lloc a una cova plena de ratespenades en la que al final s'encontrava altre dormitori singular. Entraren, i ens vam donar un disgust quan vam veure qui s'encontrava.

Gabi 1ºD

Anónimo dijo...

Ara mateix acabe d´arribar al castell de Dràcula. s´arriba pel bosc fosc travessant el pont antic. Vaig a cridar a la porta a una de les cinc que té. S´unisca casa es molt gran perquè a banda de les seues cinc portes, té deu finestres: tres en forma redona i dos en forma quadrangular i les altres cinc dalt, però son molt xicotetas.Els balcons tenen pinta de tindre dos-cents anys almenys. Acabe de cridar a la porta i ja entraré. La casa és enorme, té dos escales laterals que porten al primer pis, davall hiha una porta que arriba al soterrani que és on està la cuina. Les parts de la casa té: el soterrani, el vestíbul i el primer pis qque és on estan les habitaciones. Tenen un muntó d´habitacions, perquè com què també viuen els criats, és un corredor molt llarg que té a la dreta una habitació la de Dràcula i a l´esquerra les altres habitacions. Però per a pujar et pots matar, perquè les seues escales tenen alguns escalons trencats. Totes les habitacions dels criats són iguals amb les cortines grises, amb un espill, un armari, el seu llit que tenen sabanes negres i no entra quasi la llum del sol i com no tenen delires només es veu poc per les ciris. I la habitació de Dràcula té: dos ciris i les seues cortines són negres té un taüt i dorm en ell, però als seus invitats els diu que és un armari i té un baül on té coses de la seua infància.
MB 1D

Anónimo dijo...

Hola soc Sara y vaig a contarvos el que ha sigut la meua experiencia en el castell de Drácula.
El castell de Drácula es trova a Transilvania, en un bosc oscur i tenebrós a uns 300Km dels humans. A aquest castell s´accedeix per un pont que está junt amb un bosc i en mig d´un peñyasegat; El castell és molt gran amb muralles que arriben quasi a tocar els nuvols. Quan arribes a la porta hi ha una má per a tocar-la, quan entres, hi ha un hall que dona a unes escales llarguíssimes que dona a un altre hall amb moltes portes diferents.
En la 1º porta hi ha un despatch molt gran amb un tocador i una finestra gegant amb cortines grises i amb cerañines. en la 2º porta hi ha una habitació amb atauds y una aranya gegant custodiant-los. En la 3º porta hi ha una habitació amb un laboratori que conté frascos amb cervells, cors, i pulmons. Al fons hi ha una máquina que dona vasets que contenen sang i esta tancada amb un candat. Per últim, al final del tot es troba un pasadís secret que dona a un forat negre en el que hi han cadenes amb esquelets de persones i unes escales que donen a un jardí amb moltes grsves i alguns criats al voltant amb la rova desgarrada i amb taques de sang. En eixe mateix jardí hi ha una planta carnívora que pareix que s´ha menjat ja uns quants criats...
Quan ixes de alli hi ha una porta de metall gegant que et dona altra vegada al bosc tenebrós. FI
Sara.L 1º eso D.

Anónimo dijo...

El llag que circulaba baix dels meus peus, baix del pont pel que jo anaba, que cruixia amb els meus passos, feia un soroll fort d´aigua caiguent en cuantitats abundants i constantment, era de nit i el llag es veïa negre, no es distinguia el fons, com a molt es podía vorer nombroses roques que eixien a la superficie.
Més tard vaig arribar al castell, era molt alt, no obstant era molt més llarg. Vaig pensar que era molt gran per a una sola persona. La porta estaba oberta, les finestres tancades i totes les persanes trencades i cobertes per unes cortines negres i aranyades deixant que una débil llum roja ixquera a l´exterior i quedara camuflada davant la lluminositat de la lluna.
Entrí en el castell amb pasos lents pero decidits. L´interior del castell, era visiblement antic, amb la altura que tenía el castell jo esperaba vorer-lo amb milions d´habitacions, pero en compte d´aixo vaig vorer-la sense cap altre piso que el primer, en el que em trobaba, pero era deduïble que hi había hagut per les escales en forma de caracol, sense barana i amb els escalons molt separats uns d´altres, aquesta escala tenía la part de dalt destruida mentre que la part de baix estaba en perfectes condicions tenint en compte l´estat ruinos del castell, com ja he dit, la part de dalt estaba ruinosa, pero no sols aixó, si no que l´escala no conduïa a ningún lloc, s´acababen els escalons en mig de l´aire on jo suposí que deuria d´haber estat l´altre piso. A peus de l´escala hi había un espaï ample, amb mobles com un sofá i una taula aranyada, amb un mantell de fils bordata formant figures simétriques pero abstráctes, aquell mantell estaba cobert a trozos per una capa roja, sang. Excepte eixa zona moblada tot al meu alrededor era part dún corredor estret e iluminat únicament per ciris que penjaben subjectatas per uns cresols. avancí per aquell lloc estret i cobert hasta no deixar passar cap raig de sol, o tenint en compte l´hora cap debil raig de lluna. A menuda avanzaba podía vorer com entre la pedra també había algunes (poques) portes tancades als meus costats, tenía curiositat per que hi había a l´altre costat i em disposí a aurirla cuent vaig escoltar un soroll.

L.R

Anónimo dijo...

Quan vaig vore el final del camí,també vaig vore una estructura bastant gran.Cada vegada que m'anava apropant,es veia més clar.Tenia unes finestres grans amb cristals decorats amb dibuixos que estaven dibuixats per dins.Hi havia dos balcons de gran extenció amb baranes.Habia una porta principal,bastant vella on hi havia un picaporta d'un cap.Vaig tocar el picaporta.Dos segons després la porta es va obrir de manera misteriosa.Vaig recorre un corredor bastant extens que estava ple de quuadres on estaven dibuixades figures estranyes.Quan vaig arribar al final del corredor,estava en la galeria.De ahí eixien unes escales de caragol que donaven als pisos superiors,una porta que donava al bany i altra que donava a una habitació.Vaig entrar.Tenia un llit gran,una finestra que donava a un riu petit que recorria el voltants .Tenia un llar de foc que estava apagat.Les llums eren canelobres possats en diferents posicions.

Anónimo dijo...

Jo, David, vaig arribar a la portalada del castell i vaig cridar amb la picaporta. La porta principal era molt gran i s´obria a dos mans. Va eixir de dins un home amb un aspecte molt peculiar i em va invitar a entrar, també em va dir que podia fer el que volquera, és a dir, que estava a la meua casa. Aquella nit vaig eixir al jardí de fora del castell a llegir i estiguí un bon temps estudiant l´aspecte d´aquell castell. Les finestres eren molt velles i els cristals estaven trencats. Els balcons no tenien baranes per a subjectarse i les escales estaven restaurades amb marbre i altres roques minerals, que no serveixen per a res, però aquell castell tenia moltes sorpreses que jo no em vaig adonar. El castell, vist des de molt lluny pareixia el cap d´una gàrgola i els llindars de les portes estaven cobertes de rates penades, que per la nit, eren molt pesades perque no paraven de voletejar per tots els costats. Era un castell que em reprimia molt, però, no era tampoc un bon hábitat. A la matinada següent em vaig adonar que a aquest castell vivia el Compte Dràcula. I vaig eixir corrent.

DAVID, 1ºC

Anónimo dijo...

Entre la tempesta, el vaig vore, un raig va illuminar el cel i un calfred em va recorrer tot el cos, de l´aspecte tan terrorific que tenía quasi em va avellir mes pasar la nit a l´íntemperie encara i tot que esava calat fins als ossos pel diluvi que caía. Aquell castell era com tret d ´una história de terror: tenía una porta que s ´obría a dos mans amb un replicador en forma de rat penat, hi había tres torreons altíssims i a la punta d ´un de ellls hi havía una llantía encesa.
Yo vaig pegar un crit de por quande sobte d´un dels orreon van eixir
un munto de rats penats peo despres de pensrmeu dues vegades vaig decidir entrar.
Vaig posarme davant de la porta molt decidit pero la porta es va obrir tota sol i vaig entrar.El castell per dins estava en molt bon estat, fins i tot pareixía acollidor:el sol era de pedra i una estora rcorría tot el corredor, el terratacabava en punta i les parets estaven plenes de cuadres.

Anónimo dijo...

Per a arribar al castell havien dos camins: per a la porta principal s´havia que travesar un bosc amb molts arbres verds, robustos i alts. Per a accedir a la porta de darrere hi havia que travesar una cova negra i fosca que em donava molta por. Jo vaig entrar per la porta principal que era vella, gegant i amb dibuixos de ratpenats. Vaig picar-la amb un colp sec i fort i Dràcula em va obrir i em va preguntar que que feia allí. Vaig treure la meua llanterna molt potent i lluminosai el raig de llum va caure sobre la cara del comte que es va caure al sol. La casa era sols meua¡ Vaig entrar i hi havien dos pisos molt espaiosos. En el pri mer hi havia un bany xicotet, una cuina molt pràctica també hi havia un cinema amb películes molt terrorífiques, hi havia una habitació per a invitats on hi havia una víctima morta. Tota la casa estava decorada amb els caps de les seues víctime. En el segon pis hi havia altre bany i el dormitori de Dràcula que era un taüt també hi havia una porta secreta que posava prohibit i vaig entrar... Era una espècie de cementeri i vaig obrir la porta i havia un taüt lluminós on hi estava el tresor però va saltar una alarma i les víctimes dels taüts van anar a per mi i... em vaig convertir.

Ignacio 1ºC

Anónimo dijo...

Les persones accedeixen allí per un camí que hi ha dins d'un bosc.
Al cap d'uns minuts arribes al castell que té un color fosc, té una gran portalada amb sis finestres amb ferros que l'envolten.
A dalt de la portalada hi ha una balconada àmplia i alta amb una reixa per a no caure.
En entrar trobes un rebedor gran i espaiós des del qual veus totes les habitacions de la planta baixa i unes escales amples i amb graons xicotets.Les habitacions tenen unes portes d'un metre, has d'entrar de quatre grapes.
Al soterrani has de baixar per unes escales, hi ha molta pols, teranyines i aranyes grans i viscoses, molts calaixos i caixes i tot aquesta molt desordenat. En els passadissos també hi ha teranyines, pols, calaveres i atauds amb gent dins.
Les habitacions tenien les cortines i les sabanes estripades, els cristalls esquerdats i els espills trencats pel sòl.
Els mobles estaven plens de pols i amb veles dins d'un canelobre.

AGC dijo...

Jo vaig arribar al seu castell morta de por i molt esgotada,ja que vaig tindre que pasar moltes trampes per a arribar.Una de elles va ser un laberint molt gran i que em va parèixer inecabable.Bé, la casa estava situada en un lloc apartat de totes les persones.Tenia un aspecte tenebrós i sobre tot et donaven ganes d'eixir fora sense pensar-ho.Aquell castell era molt gran,en ell havien moltes persones les quals em van parèixer els seus criats.Portaven uns uniformes ridículs, eren els pantalons morats, les sabates groges i les camisetes taronges.Tenia quatre balcons i una portalada preciosa.A l'interior hi havien moltes escales que tenien forma de caragol i que pujaven i pujaven sense parar.Però hi havia unes que baixaven a on ningú hi havia baixat mai.La gent rumorejava que tenia persones mortes, sang i tresors molt valiosos.Jo vaig imaginar-me que tenia dolços,golosines....tot per a animar-me i baixar sense por,però no em vaig arriscar.Tota la casa estava molt apagada perque Dràcula no soportava la llum i això no em va agradar, ja que no es podia veure molt i no savia quan es presentaria Dràcula en front dels meus nasos....!!!!!

Anónimo dijo...

Jo anava per un cami estret fins que me vaig encontrar un castell antic, com de pedra, jo em vaig disposar a entrar al castell, derrepent la gran porta es va obrir, vaig escoltar un soroy de cadenes arrossegan-se, la porta es va tancar d'una portalada. Jo continuava caminant pel aquell castell tan sinestre, vaig vore unes escales amb una estora rotja que estava colocad en les escales, quan vaig putjar al primer pis, havia vistcinc portes: la primera i la tercera no s'obrien, però en la segona i en la quarta hi havien cadavers molt blancs, però el pitjor era que en la quinta porta hi havia un ataud. Rapidament baitx agarrar una estaca del sol, vaig aurir el ataud , nomes veure a aquell vampir, li vaig clavar l'estaca. D'espres vaig putjar al segon pis,i hi havien tres portes: una molt gran al centre, les altres estaven situades als costats, vaig entrar en la de l'esquerra i vaig veure a un vampir que em venia cap a mi per a xuplar-me la sang.Rapidament , vaig posar un all a l'estaca i s'el vaig llansar. En la de la dreta, no hi havia res. En vaig anar a la del centre, era un lloc gran, encara que hi havia un vampir mort al centre de la sala, com em vaig quedar asoles, em vaig comvertir en el rey d'aquell castell gran i vell.

Alejandro.D 1C

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

El castell de Dràcula es troba dalt d'una montanya. Té setze finestres d'un metre i mig, acabades en punta; i n'hi ha una porta geganteca, de fusta, igual que les finestres, per entrar al castell.
El comedor es ample, amb una taula allargada al costat d'altra taula xicoteta plena de llibres vells.
Totes les habitacions es trobes en la planta de dalt on es pot pujar a través d'unes escales grans en forma de caragol. En cada habitació hi ha un llit, un armari i unes finestres grans i amples.
També n'hi ha una librería amb llibres desconeguts i molt vells.
Tot en el castell es gran, vell i amb colors oscurs.
En la seua habitaciópodem trobar un llit, més gran que els altres i de color negre, igual que tot en el castell. En tot el castell de Dràcula sols n'hi han dos banys, un el la planta baixa i l'altre en la planta alta. Les habitacions del criats es trobes al soterrat.
La cuina, en la planta baixa, és ampla, pero n'hi ha lo just d'aliments per a una setmana.
Els corredors estan plens de quadres, tots d'anys diferents pero la persona que apareix en ells es la mateixa.

Laura Pérez de Viñaspre 1ºB

Anónimo dijo...

A la fi vaig arribar al castell de Dràcula.Per a arribar hi ha que creuar el pont i anar per la senda que hi ha indicant el camí.El castell de Dràcula es molt gran,d'un color fúnebre i d'aspecte espantós.La porta es també mot gran d'un color blau molt fosc.Les finestres son de cristals trencats y negres.Els balcons eren estrets i petits de pedra amb escletxes de manera que no hi era molt segur estar als balcons.El castell per dins era molt modern a diferència de per fora.Per a accedir al castell per dins hi havia que pujar unes escales en forma de caragol.En el pis de damunt hi havia un llarg corredor on hi havia una estora de color vermell amb flecs suaus.Al costat dret hi havia un moble amb ciris plens de pols.Damunt colgat en la paret hi havia un quadre del comte Dràcula quan es suposava que hi era jove.Hi havien al menys huit habitacions o inclus mes.Les habitacions dels cinc criats eren iguals i molt simples.Tenien un llit,un armari petit i una tauleta de nit amb uns llibres i uns canelobres per a fer-hi llum.La meua habitació era perfecta.Un llit enorme,un bany,un gran armari i televisió.I estava caldejada.En el segon pis estava la habitació del comte.Era molt pareguda a la meua.L'unica diferència era que tenia un taud molt gran per a dormir ell.Per dins era de terciòpel roig suau i calent.

Marta 1D

Anónimo dijo...

Per arribar al castell de Dràcula, has travesar la meitat del bosc, i pujar una muntanya. Quan arribes el primer que hi veus és una portalada molt gran i una xicoteta porta per darrere . Està tot oscur, perquèhi han molt arbres al voltant. No hi ha timbre, ni picaporta. El castell és molt gran. No té quasi finestres i nohi ha ningún balcó. El color de les paret del castell és marró claret. L'interior és molt clàsic. El rebedor és molt ample amb un perxer molt antic i un moble que té dos calaixos que no es poden obrir. Després es troba la sala, un lloc molt xicotet. Només n'hi han dos sillons. Al costat és troba el menjador amb una taula llarguíssima i moltes cadires al seu voltant. Una cadira és més alta que les altres. A continuació es troba la cuina, no hi ha quasi res.
El segon pis està reservat per als convidats i criats. Cada habitació portava un llit i una llar. Al final del corredor estaven els banys. No tenien espill. La biblioteca, és el lloc més bonic del castell. Per accedir, has de pujar unes escales caragol, que fan molt de soroll. Al sostre hi ha una rossasa per la que hi entra llum. Al soterrani és troben molts taüds. Moltíssimes calaveres amb noms i dates. Seràn totes les víctimes del Comte Dràcula ?!
Sílvia Castillo, 1º E.S.O B

Anónimo dijo...

Les persones accedeixen allí per un bosc.
Al cap d'uns deu minuts arribes al castell, que té un color fosc, té una porta gran amb sis finestres amb ferros que l'envolten. A dalt de porta hi ha una balconada àmplia i alta amb una reixa per a no caure.
En entrar trobes un rebedor gran i espaiós des del qual veus totes les habitacions de la planta baixa i unes escales amples amb graons xicotets. Les habitacions tenen unes portes d'un metre d'altura, has d'entra de a gates.
Al soterrani has de baixar per unes escales estretes, hi ha molta pols, teranyines i aranyes grans, peludes i viscoses, molts calaixos i caixes, esta tot molt desordenat.
En els passadissos també hi ha molta pols, teranyines, calaveres i atauds amb gent dins.
Les habitacions té les cortines i els llensols desgarrats , els cristalls agrietats i els espills trencats pel terra. Els mobles plens de pols amb canelobres damunt.

Anónimo dijo...

Al castell de Dràcula s'hi arriba per un camí de pedra que atravesa el jardí, té dues portes amb dues gàrgoles cadascuna , té cinc finestres de ferro amb cortines amb dràcules dibuixats i té dos balcons amb baranes de ferro i persianes blanques.
Per dins té dos plantes en la planta baixa té la cuina amb una porta , té el saló que s'accedeix per una porta i dins té un sofà , dos taules i ambuna TV, i també té un bany. En la segona planta que s'accedeix per unes escales amb una estora, té el seu dormitori amb un llit de matrimoni i amb una televisió i també ambun bny amb espills i bater , té altra habitació per als convidats amb dues cames individuals i amb un bany. o té soterrany.

Anónimo dijo...

Per accedir al castell hi ha que travessar un bosc.
Al cap d'uns deu minuts arribes al castell, que té un color fosc, té una porta gran amb sis finestres amb ferros que l'envolten. A dalt de la porta hi ha una balconada àmplia i alta amb una reixa per a no caure.
En entrar trobes un rebedor gran i espaiós des del qual veus totes les habitacions de la planta baixa i unes escales amples amb graons xicotets. Les habitacions tenen unes portes d'un metre d'altura, has d'entrar a gates.
Al soterrani has de baixar per unes escales estretes, hi ha molta pols, teranyines i aranyes grans, peludes i viscoses, molts calaixos i caixes, està tot molt desordenat.
En els corredors també hi ha molta pols, teranyines, calaveres i taüts amb gent dins.
Les habitacions té les cortines i els llençols desgarrats, els cristalls agrietats i els espills trencats pel sòl. Els mobles plens de pols amb canelobres damunt.

Xavi Ferriol 1º ESO B

Anónimo dijo...

Per-ha arribar al castell de Dràcula tens que creuar un pont amb animals a l'aigua, després passar per una especie de corredor i girar a la dreta. El castell té asoles una porta d'entrada, una porta gran, de fusta de color marro oscur amb unes lletres inscrites que deien "PROPIETAT DEL COMPTE DRÀCULA". Eixa porta no tenia ningun pany ni timbre. Desde baix es podia veure tres finestres d'estil gótic amb les portes de la finestra tancades totalment, era de metal. També hi havia un balco de metal gris oscur amb pilons. Una vegada ya entres a L'exótic castell veus que hi ha tres plantes,puges per unes escales en forma de caragol de fusta. El castell conteneix unes quinze habitacions, algunes d'elles per-ha els criats. Cada habitació està en un corredor. Per-ha accedir a elles tens que tindre un aclau que obriga la porta. Dins la decoració es gótica tota de fusta i amb llançols blancs. En algunes habitacions hi ha ventanals amb cortines de color blanc, i també un espill rodó a les habitacions del invitats especials del compte. L'iluminació es escasa quasi no es veo res, són amb llanties.Per finalitzar baix del toto en l'últim pis hi ha una porta chicoteta que donava a un soterrani que estaba totalment fosc i amb sanc en les pareds.
Sofia Arroyo, 1ºB.

Anónimo dijo...

A aquest castell es pot arribar a soles per un passadís secret. Pots entrar al passadís pel bosc, nhi ha una porta al sòl de fusta, que la pots obrir amb una clau que a soles té el comte Dràcula. Una vegada ets al passadís, hi hauràs de passar unes probes que a soles pot passar el comte, per a que s'obriga una xicoteta porta que du al castell. Quan ets al interior del castell, tot és fosc, no nhi ha ni una mitja goteta de llum solar, a soles nhi ha una xicoteta llàntia que no fa gaire res de llum. No nhi ha finestres, obviament. A soles nhi ha una planta, (ja que el castell es subterrani), nhi ha un dormitori, del comte, i un servei. Desprrés está el saló principal, que ocupa quasi tot el castell. El seu dormitori és negre, i fosc, molt fosc, nhi ha un llit i res més. Com ja he dit, el saló és molt espaios, i no nhi ha ni un moble, és extrany, molt extrany, a soles nhi havia una cadira el mig, on estava el comte sentat. De sobte, es va girar, i va mosegar al meu amic, que va desaparéixer. Jo vaig córrer i córrer, i vaig aconseguir trobar la salida, vaig escapar sense morir. Quin mèrit!
Amaia Díaz, 1ºB

Anónimo dijo...

El castell está a Transilvania, un lloc q está molt molt llunya. A l' entrada havia una gran porta, havia tambe com deu finestres i en totes menys en tres hi han balcons. El castell per fora pareixia molt molt pero que molt vell. ya dins, havia un rebedor molt bonic, la pared estava pinada de color roig i també havia molts mobles. també , havia un corredor amb molts cuadros, jo pense que eren tots els dracules que havien viscut abans en aquell castell.Al final del corredor havia una escala de caragol que pareixia ser molt vella. Arriba havien tres portes, una gran, una rotja i una de fusta. Vaig passar a la de fusta. Al obrirla vaig vore als seus criats, el que mas em va cridar la atenció va ser un que tenia la pell molt palida. Fora vaig anar al meu dortmitori i em vaig dormir.


Miguel Pérez 1B

Anónimo dijo...

El castell, està situat en el cim d'una muntanya, o bé pots entrar per un pont, o per una entrada subterrània.
No mes arribar, hi ha una porta enorme, amb moltes teranyines i molt vella. Té un pom molt petit en un cantó.
Just damunt de la porta hi ha una finestra rodona, amb una persiana doblegada, com si estiguera trencada.
Als costats d'aquesta finestra, hi ha dues mes, quadrades, obertes i amb les cortines volant per l'aire, les llums d'aquestes habitacions estan enceses, a prop no hi ha cap balconada.
En entrar hi ha un passadís molt ample, i al final unes escales velles de fusta que cruixen en pujar, i et porten a la segona planta, però al costat hi ha un ascensor, per poder arribar a la tercera planta, o bé al soterrani.
La segona planta no és molt gran, solament hi ha dues habitacions, una molt gran, amb bany,quatre espills,dos llits i molts armaris vells. En canvi, l'altra és molt petita, simplement hi ha un llit, un armari i un bany, les dues al costat del llit tenen una tauleta amb un canelobre per il·luminar l'habitació.
El pis de baix, és un garatge, solament hi ha una moto, coberta amb una tela vella, trencada i bruta, i molts armaris plens de llibres vells, pel·lícules, jocs de taula...etc.
El castell en general és molt vell, on no podries passar mes de dues nits.

Anónimo dijo...

El castell de Dràcula per fora és molt gran, està fet de pedra, té una porta gegant, de fusta que mesura mes o menys quatre metres. Es poden veure huit finestres, totes donaren a un balcó, de dia es troben tancades i de nit obertes. Per dins és molt més gran que per fora, a l'entrar hi ha una entradeta petita, i redona amb una taula al mig, en les parets hi ha unes llànties penjades, i cada cinc metres hi ha una nova, al passar per una porta hi ha un pasadís llarguíssimon hi ha moltes portes que donaven a noves habitacions, el pasadís és fosc i a les parets hi han gàrgoles de diferents tipus. Al final del pasadís hi han unes escales molt velles, de fusta i podrides, por això hi ha que anar amb precaució. Quan puges per les escales et trobes en una habitació que és la del comte Dràcula. La seua habitació és gegantíssima, hi ha un llit molt gran que pareix que esta sense usar, també hi ha un armari de fusta molt vell però gran, que es troba tancant amb un cadenat, també hi ha una porta on ningú a pogut entrar, sols el comte Dràcula.

Anónimo dijo...

En el pic mes alt d'una muntanya estaba el castell de dracula. per fora pareixia petit encambi dins era molt gran. En la entrada hi habia una porta gran i alta als seus costats habian dos arbres. Nada mas entrar habia un corredor iluminat per una llum. La cuina era fosca i els mobles eren de fusta marró els indumentaries de cuina eren negres i rotjos, el saló era de color gris , els mobles eren rotjos i el sofa era gran encambi el televisor era petit i antic les escales eren de caragol en el pis de dalt se encontraba el dormitori del Compte Dracula era espacios, els mobles grans i estrets, el llit era estraill era un taüt ampli al costat una tauleta de nit amb un ciri. En el dormitori del costat,el dels combidats,era petit,fosc sols tenia un llit estret i una llantia. El ultim pis es el terrat en cada una de les esquines hi habia una gargolade pedra diferent a les demes, desde dalt es veia el jardi, era tot de herba i pedretes petites. En el garatge habia un cotxe llarg i negre decorat per unes ratlles i unes calaberes grisses.

Anónimo dijo...

Després de dues hores caminant per un camí ple de fang vaig arrivar a un castell. Tenía més de cent finestres.
Després 'una estona inspeccionant la casa vaig vore que tenia una porta per d'arrere per la que es podia accedir a la casa. Toquì a la portalada i vaig vore un home moolt llarg i pàlid i vestit tot de negre. L`home em va obrir una trampeta colocada a terra, que era el soterrani.Eixa anava a ser la meua habitació ja que mai habia tingut invitats. Vaig baixar i estava tot ple de calaveres, sangi esquelets tirats per terra. Jo tenia por i de sobte el Comte Dràcula em va acorralar i va intentarpegar-me un mós, però jo el vaig esquivar pegant-li una patada en les seues parts intimes. Vaig correr, el passadís es feia molt llarg. Cuant apleguí a la porta estava ma mare amb el cotxe i me'n aní amb ella. Casi dormint vaig reflexionar lo que havia passat i que era molt extrany.

Anónimo dijo...

El castell es trobava al carrer ''traxumteracus'' a la ciutat de Transylvania hi havia una gran, de fet, molt gran porta,tenia dos pisos.En el primer hi havia un corredor molt llarg amb moltes portes, jo vaig entrar en unes quantes i havien coses molt estranyes , fagots, pilotes de futbol i una gran saleta de estar amb una televisió de 3216876 polçades amb el CANAL+ estava posat el València-Madrid, 4-1 era el resultat, pèro l´ùltima porta era horripilant era un cementeri amb tumbes en ordre alfabètic. En el sòl hi havia una pell de banana i vaig tropezar, vaig caure per un tobogá, hi havia una habitació on estava Dràcula xuplant-li la sang a una pobra i inocent vìctima. Vaig pujar correguent al segon pis.Estava fosc, molt fosc,hi havie tres llanties i dos canelobres, moltes pintures i llibres sobre la mort. Era molt fort i després vaig entrar ala meua habitació. Era molt espaiosa amb 38 ciris, quan, de sobte, vaig veure una tomba, media el mateix que jo 1,42m i posava: DIEGO ESTEBAN BELENGUER 17-2-2013 R.I.P. Vaig veure una estaca i vaig matar a láterrador compte Dràcula.
Diego Esteban Belenguer 1B

Anónimo dijo...

Era d nit tenia molt de fed estaba tiritant i caminant per el carrer a soles. Vag andar molt de temps fins que una persona amb pintes rares mem va dir vols vindre al meu castell. pero me lo va dir amb un to molt estrany.
Cuan vaig anar me vag que dar alucinat. Lentrada era enorme amb dues portes, cuan entrabes a la detra ni havia com un dormitori amb moltes teraninyesi unes escales amb forma de caragol. Viag putgar. Imn vaig encontrar un dormitori molt gran amb molts llits pero no men vag preocupar i men va dir si volia minjar alguna cosa y yo li vag dir que si que si me ma agraderia mintjar alguna cosa. Mem vaig fitjar molt no ni havia ninguna finestra. Sel vag preguntar pero no mem va contestar. Teniaunspullalsmolt grans pense que podia ser un vampir. Moltes cames per a les seues victimes. Sense finestres per aque no li donase la llum i els pullals molt grancuan vaig donarme conta vaig correr un monto fins arribar a la porta per intentar escapar. Mem vaig asustar molt.

Jorge Martínez Basomba nº 20

Anónimo dijo...

El castell de Dràcula es alt,té una planta, el castell té quatre torres,amb una bandera que te el fon taronja, hi ha moltes finestres pero son molt petites tenen una cortina blava i al costat tenen un llantia d'alt de la porta principal que no te cap picaporta hi ha un balcó que es mes ampli que la porta principalles seues cortines son roiges
Per dins el castell te una cuina, un menjador i dos dormitoris. La cuina es molt simple te una nevera ,un foc i poc més,el menjador es molt ampli té una gran taula on poden menjar quinze persones per lo menys , té una chimenea , una televisió i dos sofas. Els dos dormitoris son iguals tenen un llit i una taula de nit amb una lluum de taula.
Per a arribar al soterrani tenes que accedir per l'entrada secreta de la chimenea, al soterrani hi ha moltes tumbes i el sòl esta ple de sang
Antonion Pantoja Rodríguez Nº24 1ºB

Anónimo dijo...

S´arriba viajant en cotxe pel carrer de Drácula .Quan arribes al final del carrer gires a l´esquerra, lo primer que voreu será el jardí ple de tumbes i murcièlags a les tumbes.Té una porta de tres o quatre metres d´altura i deu finestres. Té també un balcó en l´habitació de Drácula.Quan entreu voreu una escala de caragol.Si pujeu per la escala al primer pis,voreu dotxe estanteries molt altes ple de llibres de tot els tipus que poguereu encontrar...comedia,terror,aventura etc.A mi ma dit Drácula que el llibre que mes li agrada es el de les ''Croniques de Narnia''.Ara pasareu a la segona habitació donde Drácula té un karaoke amb mes de 1.000.000 de cancions.Després pasareu a la tercera habitació .En esta habitació
Dracula té su colecció de mes de vint i cinc chapes de tot el món. Ara pasareu a la cuarta habitació, dónde Drácula te su colecció de animals de tot el món. Pera acabar pasareu a la qinta habitació, en esta habitació es donde Drácula fa les seues siestes de mes de cinc hores cada dia. Ara pasareu al segon pis en menys de 1 segon en el super ascensor.En el segon pis trobareu una sala de entreteniments com la wii,la xbox.Ya habeu vist que Drácula no es tan malo com diuen les leyendes.Aneu a visitarlo?
christina vicedo 1ºb

Anónimo dijo...

El castell de Drácula té el cristalls tintats , el mobles eren vells y rústics.La casa era gegant amb una llàntia d'aranya de cristall. La casa tenia sis pisos. El primer pis era gegant,s'entra per una porta de fusta molt vella. Al segon pis hi havia moltes habitacions comunicades per un corredor on a final hi havia una entrada secreta que arriba a un sótan ple de atauds. En el tecer pis hi havia una habitació on hi havia quadres i mobles molts antics i alguns instruments de tortura. Al primer soterrani s'entraba pero unes escales molt velles i la poca llum que hi havia provenia de uns ciris a meitat desferse. També hi ha molts quadres amb teranyines i amb el nom debaix, supose que de les víctimes del Compte Drácula. En el segón soterrani hi ha un camí secret que conecta amb cementeris i amb altres cases de vampirs. Quique Tello 1ºB

Anónimo dijo...

Hola soc Amparo Molins i us contaré la meua experiència en el castell del comte Dràcula.
Quant entí, vaix mirar als meus costats, estava en una casa molt gran, antiga, oscura, sense finestres i plena de pols i telanyines. Derrepent notí com si algo estiguera pujant-me pel camal, que fastic, un ratolí!.
Tenia molta por i asustada busquí un lloc on amagar-me en el que Draculà no me puguera trobar. Entrí en una sala com de película de por, plena de ciris aromàtics que enmascaraven un olor podrit, gràcies a la llum dels ciris poguí trobar un on la meua precensia pasara desapercebuda. Entre roba bruta i ensangrentada m'amagui. Lo més extrany és que quan mirí bé l'única cosa que hi havia a la sala eren ciris i una gran taca de sang al terra.
Em quedí dormida, al despertarr em vaig alçar, agafí un dels pocs ciris que encara estaven enssos i isquí lo més ràpit posible d'alli, puguí escapar gràcies a una porta entreoberta, i cada dia que passa pense en lo que podria haver pasat.
AMPARO MOLINS PASCUAL 1ºD

Anónimo dijo...

Una nit vaig decidir alogarme en un castell.Vaig encontrar-ne un.Cuan anava de camí ni m'imaginaria com eren aquells camins .Eren pedregosos amb molta vegetació pel mig.Anva amb el meu cotxe i es van punxar dues rodes .Quan vaig arribar, per a introduir-se en el castell hi havia que transpasar gegant que es obria amb les dos portes seguides .La porta tenia reixes de ferro per tots els llocs.Vaig entra tota la decoració tenia uns colors molt obscurs roig i negre.El castell tenia huit plantes amb les escales de caragol.Les finestres estaven decorades amb dibuixos terrorífics .També tenia moltes habitacions on els llits eren taüts.Endespres hi havien unes escales que baixaven a uns laberints subterranis.Tot el castell estava decorat amb llums molt estranyes que eren com una especie de llànties.Els mobles pareixien dels any 40, tots oxidats i amb decoracions excèntriques.
En resum el castell era fantasmagòric amb una pinta vampir-esca i molt acollidor.
Alba Pont 1ºE.S.O D

Anónimo dijo...

Anavem el meu cosí Dani i jo,en busca d'una llegenda molt popular:el castell del comte Dràcula.Erem al meu Ford Fiesta dels anys noranta ,conduint per una carretera asfaltada i tenebrosa ja que no es podía contemplar cap llum degut a que eren les deu de la nit.Varem prendre un camí molt estret i pedregós,encara sense asfaltar,quan,de sobte ens varem topar amb un enorme castell centenari,ja que la façana ,que era de pedra estava mig enderrocada amb la majoría de les seues pedres a terra.Però,encara que estiguera així la façana,era un castell molt bonic:tenia unes tres altures i en totes les plantes n'hi havien més de dotze finestres de fulla doble,totes tintades en color blanc.A més,posseia una gran teulada de pisarra i una ximeneia que resaltava al ser aquesta de color roig.Vàrem tocar a l'entrada principal ,una gegantesca portalada de ferro decorada amb ratpenats gravats.
Ens va obrir un home vell i ens va convidar a passar.El comte ens va ensenyar el seu castell gegantesc.Només al entrar per la portalada,veies les tres estancies que n'hi havien a la vista.Varem entrar en una que es situava a la nostra esquerra,era el saló.Estava decorat al més pur estil anglés ,n'hi havia una butacava blava i les parets estaven empapelades amb flors roses sobre un fons blanc.Aquella habitació mancava de televisor,però,n'hi havia una gegantesca prestageria amb un muntó de novel·les policiaques i de terror.
Vàrem continuar amb una altra habitació,només era una cuina d'importanció d'estil francés amb una barra negra de mármol.Vàrem continuar per una gran biblioteca i després,pujarem al segon pis.aquell paissatge em va sorprendre,n'hi havia un gegant corredor amb una estora roja i cada quatre pasoset podies encontrar un quadre a la paret o fins i tot,unes estatues de guerrers medievals.En aquell segon pis n'hi havien unes dotze cambres ,decorades amb les parets roges,amb unes cortines mig desgarrades i amb un llit de 90 x 105 en cada habitació.Vàrem pujar al tercer pis per unes escales de caragol,les quals eren molt petites.Aquell últim pis em va aterroritzar ja que n'hi havia gent empalada en unes estaques de ferro i penjats al sostre,tot tacat de sang.
Així que,vàrem decidir anarno-se'n.

Christian Valero 1ºC Nº 32

Anónimo dijo...

* EL CASTELL DE DRÀCULA

- Huì és dia 29 de gener, i com sabreu abans de vendre al col.legi, passe sempre per la casa del meu migor amic, que s´anomena Rouzz Beez.
Se que és un nom molt estrany, peró, perque és d´altre país. Dons he anat a la seaua casa ales 8.30 i ens en hem encontrat amb un gat negre. Jo li he dit a Rouzz: "¿per qué no el perseguim?" Em va contestar que no, que altre dia, perque me quedat amb ganes de més, de viure una aventura, com la sèrie que veiem ell i jo.

- Hui és dia 30 de gener i com sabreis, jo i Rouzz anirem a buscar el gat negre que van vore ahir.
El gat estaba en el mateix lloc al costat d´un castell vell i estrany.
Van entrar, el castell tenia un color negre mancós, com si visquera un mostre. Tenia un pasadís que ra molt llag, que anaba a la cuina. Hi havien quatre plantes: la primera planta tenia un dormitori, la segona un bany, la tercera estaba la terassa i la quarta prestaba un vestuari. A l´entrar al vestuari vaig vore un home pàlid, amb les unyes llarges, amb els cabells molt curts i amb una llantia en la seau mà.

Rouzz i jo ens van asustar i ens varem anar fugint. L´home era molt lleig i molt "ugly". Era... " EL COMTE DE DRÀCULA"

Blondelle Josephine 1C

Anónimo dijo...

Jo anava per un camí molt estret . Quan portava unes hores lluny se veia un Castell , era molt antic .Vaig arribar al castell. Toquí la porta .Es va ovir la porta , però no hi havia res .Així que no vaig entrar en vaig asomar per sihi habia alguna finestra oberta. Eren moltes peró vaig vore que hi habia una oberta . Quan vaig cridar havia un senyor molt major , hi emva dir -Vols passar,xiqueta ? - li contesti -sí-.Elcastells era molt gran tenia 10 pisos i un fum de pates .Era com un passadís o unlaverit .El vell me diguí -vols que t'essenye la teua habitació ? - Sí ,sí que vull - ¡hi había més de 20 habítacions ! .Les escales eren de marbre . Hi habia una esto una esona notja .Hi habia dos pisos soterranis .Pero ell en endeisava passar .La cuina era molt gran.La meua habitació era dues cames tres banys ,hi un atud en totes les habitacions que iguals ,peró la d'ell era distint , hi era mes gran esaua tot envoltant d'atents , excepte un atadud que era molt llarg i era roig .Hi habia una porta que posava DRÀCULA 109 de març . La seua habitació no estarea molt iluminat i quan vaig vore la porta vaig eixir corrent .

Sara.S.C 1ºC

Anónimo dijo...

Vaig arribar a un frondós i oscur bosc plé d´arbres en formes tremoloses que pareixía que tingueren braços i peus.
I per fí vaig arribar al castell.
Era de parets grises i tenía un gran fossat plé de piranyes i cocodrils.
Vaig arribar a la porta del castell per un pont de madera que no semblaba molt segur, pero vaig aconseguir passar encara que quasi em minjen els animals del fossat.
vaig tocar a la porta i un home vestit de negre com la foscor em va obrir la porta. Tenía la cara punxeguda però també pálida i deuría de ser un majordom o algo aixina i em va fer un gesst de que entrara.
Em va ensenyar tot el castell, vam escomençar per un passadís que portava a un menjador que tenía una taula plena de menjars no molt agradables:
Una barreja de ratpenats, sopa de serp, ulls de rata en oli i caragols picats. Que repugnant!
Després me va portar a la habitació de Drácula, tota plena de sang i en les parets hi había el seu nom escrit en sang a les parets, y com que eren blanques destacaba molt el roig.
Donç finalment em va ensenyar la habitació d´invitats plena de morts, que a causa d´aixo, olía molt mal.
Després d´aixó vaig trobar un passadís quan ell no es va dar compte i vaig aconseguir escapar.

Marina Chaveli Casino nº7 1ºESO C

7-3-13 19:04

Anónimo dijo...


Al castel de drácula semba per una senda plena de pedres soltes i arbres tenebrosos pero quan jo vaig anar vaig anar amb el meu germa, no tenia por per que anava amba una persona mes major i mes inteligent que jo, varen vore un castell que tenia la porta oberta,- Dona un poc de por he Pau, ewewewe esta ple de teranyines. Entrarem i de sopte un home amb un got de suc de tomaca ens va dir voleu un poquet xiquets li varem dir que si, peque feia la mateisa olor que la tomaca que planta el nostre pare a l’horta li varem preguntar que no habia comprat el suc, i ens va dir que no era suc que era sang , livarema dir que aixo era imposible , no podia ser sang, ens varem posar a riere i varem isir d’aquella casa.
Als nostres amics els varem contar els que ens hi había pasta i ells també es rigieren molt. Aldía seguent li varem dir a la profesora el que ens había pasta i va dir que aniriem d’escursió a eixe joc tan desternillant.

Anónimo dijo...

Els castellls son com uns torreons normals i corrents, pero el de aquest home tan sospitos era molt diferent.
Hi havia unes grans quantitas de finestres, unes escales molt grans y prou dificils d`apujar.
Quant li vag dir que tenía molta fam me dige que anavem a la cuina a vore que hi havia per a sopar.
Li vaig dir que jo volía uns fideus calentets i a ell no sabía que li apetiria, aleshores em va dir que a ell li apetia menjar...
EL MEU CAAAAAAP!!!!!

Quique Estellés Cañadas 11 1B